Sæt tryk på din kommunikation

Gør som Novo Nordisk, BankInvest, Aalborg Portland, A.P. Møller-Mærsk og mange andre store og små virksomheder – køb en stak af vores lækre, håndlavede notesbøger, med dit eget logo og udtryk på. Vi præger eller trykker på vores flotte notesbøger og du kan starte med kun 25 stk.

Skal det være ekstra lækkert, kan vi producere din notesbog helt fra bunden. Så kan du vælge farve på omslag og elastik, samt papir med din egen tekst på. Alt kan lade sig gøre hvis du skal bruge mere end 200 bøger.

Et af de steder hvor notesbøger med tryk på er meget effektivt, er konferencer. Vi leverer rigtigt mange gode notesbøger med tryk på til forskellige events og de er populære. Når man tager noter på en konference er det typisk for at tage dem med hjem og studere eller måske formidler videre til kollegaer, så en notesbog med dit logo og budskab på, får langtidsholdbar virkning.

Kontakt os for mere information – vi giver gerne uforpligtende tilbud indenfor 48 timer. Kontakt os her.

Hvordan finder man det rigtige produkt at trykke sit logo på? Her er vores 3 bud på den udfordring:

1. Kvalitet

Hvis man sælger en service eller et produkt af høj kvalitet, skal man passe på ikke at skabe signalforvirring ved at udlevere en reklame-gave af ringe kvalitet. Forestil dig f.eks. at Miele (dem med de langtidsholdbare hvidevarer) afholder en konference for deres forhandlere og her uddeler de en notesbog med påtrykt logo og måske konferencens titel på forsiden. Tror du at Miele ville vælge en notesbog i dårlig kvalitet til det formål? Naturligvis ikke. Hvordan ville deltagerne kunne tro på Mieles budskaber om kvalitet hvis de udleverer en notesbog som er så ringe at den går i stykker inden deltageren er nået helt hjem?

Vælg et  produkt der passer til de signaler du vil sende til dit publikum. Et flot og robust omslag i lækkert design samt papir i en god kvalitet, er absolut nødvendigt hvis du skal skille dig ud fra mængden.

2. Design

Lækkert design er noget de fleste mennesker sætter pris på og de fleste kan se forskel på godt design og skidt design. Formålet med at udlevere notesbogen med dit logo på er jo at blive lagt mærke til og husket – for noget godt vel at mærke. Hvis notesbogen er kedelig eller overdreven “smart” er chancen for at modtageren bruger den og viser den frem, ikke ret stor. Du udleverer den jo ikke for at den skal ryge i en skuffe. Sørg for at din notesbog gør opmærksom på sig selv. Gå efter en notesbog i en flot farve og tidløst design, men med et eller andet kendetegn som kan give en lille wow-effekt og blive til et samtaleemne. Vores italienske håndlavede notesbøger har en horisontal (patenteret) elastik, som hurtigt skiller sig ud fra mængden.

3. Prægning eller tryk

Den mest populære måde at sætte logo og budskab på notesbøger er blind-prægning. Hvis man har valgt en notesbog i god kvalitet, giver prægningen et eksklusivt look. Se dette eksempel:

Man kan supplere med at lægge en enkelt farve ned i prægningen, hvis man har behov for at det skal fremstå tydeligere. Dog vil prægning uden farve virke mindre påklistret og man kan ikke lade være med at føle på den lidt minimalistiske prægning. Du rammer altså flere sanser hos modtageren med prægning.

Tryk med 1, 2 eller flere farver kan også være udmærket hvis man vil ud med et større budskab. Det kan være begivenhedens navn eller navnet på den kampagne man vil tale om. Det man skal være opmærksom på ved trykning er at det slides med tiden og kan komme til at se lidt forhutlet ud efter nogle år.

Man skal også huske at man kan uddybe sit budskab ved at få trykt 1 eller flere sider som påklæbes inde i notesbogen. Typisk indsættes en side med din tekst og billeder lige indenfor omslaget så du kan bringe lidt flere pointer og detaljer om dit budskab eller produkt.

Uanset hvad du bestemmer dig for, lover vi en helt unik notesbog i en fremragende kvalitet, som dine kunder vil lægge mærke til!

Kontakt os for mere information – vi giver gerne uforpligtende tilbud indenfor 48 timer. Kontakt os her.

Du kan også skrive til os på info@workstyle.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!