Ofte stillede spørgsmål

Den vare jeg vil bestille er udsolgt. Får i den hjem igen?

Uheldigvis bliver varer udsolgt en gang i mellem. Hvis varen stadig kan ses i vores webshop, er det fordi den kommer på lager igen. Du er altid velkommen til at skrive til os på info@workstyle.dk og spørge om hvornår du kan regne med at vi har den igen. Du kan også med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Kan jeg ændre min bestilling?

Ja, hvis du skriver til os med dit bestillingsnummer samme dag som du har bestilt og varen endnu ikke er afsendt, kan vi ændre din bestilling.

Kan jeg ringe til jer?

Det er desværre ikke muligt at kontakte os pr. telefon. Men du kan altid sende en mail til info@workstyle.dk eller benytte vores kontaktformular.

Hvad nu hvis jeg ikke er hjemme når pakken kommer?

Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse og du kan så afhente pakken på dit lokale posthus, dagen efter. Vi anbefaler at du f.eks. sender til dit arbejde, så der altid er nogen til at modtage din pakke i dagtimerne.

Leverer i til andre lande end Danmark?

Vi kan undtagelsesvis sende til Sverige og Norge. Skriv til os for forsendelsesomkostninger.

Kan i levere større mængder til firmaer?

Ja, mange af vores notesbøger kan leveres i store mængder og med attraktiv mængderabat.  Benyt “kontakt os” for at få et tilbud.

4 kommentarer til “Ofte stillede spørgsmål

    • admin dice:

      Hej Nick. Vi sender varerne samme dag som vi modtager bestillingen (såfremt det er på lager).
      Med venlig hilsen Workstyle/Maja Lüchau

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *